Постигни най-важните цели за здравето си с Моите здравни фактори

Постигни оптималните стойности на:
Премахвай рисковите си фактори за:
  • Кръвно налягане
  • LDL-холестерол
  • HDL-холестерол
  • Кръвна захар
  • Тегло
  • Триглицериди
  • Хронично възпаление
  • Инсулт
  • Инфаркт
  • Тромбози и емболии
  • Сърдечна недостатъчност
  • Аритмии
  • Рак на...
  • и стотици други
Важно: Вероятно търсиш решението само на част от горните проблеми. Но ако имаш дори един от тях - трябва да оптимизираш всички, защото са свързани и водят едни до други. Моите здравни фактори ти дава най-важното за това, което търсиш (проблема ти) и за това, от което се нуждаеш (целите горе).

Какво е Моите здравни фактори

Моите здравни фактори са ръководства и приложения, в които е събрана най-важната информация за здравето ти - практическата.

Какво трябва да направиш сега. Как. Какво следва след това. За кои грешки да внимаваш. Какво да питаш лекаря си.

В Моите здравни фактори (1) поставяш най-важните цели за здравето си и (2) не спираш да действаш, докато не ги постигнеш.

Основните цели са:

1. Да оптимизираш най-важните си здравни фактори - кръвно налягане, холестерол, кръвна захар, хранене, физ. активност, хронично възпаление и т.н.
  2. Да постигнеш оптималното лечение на честите заболявания - високо кръвно налягане, захарен диабет, повишен холестерол и др.
  3. Да понижиш максимално риска си за най-тежките заболявания - инфаркт, инсулт, ракови, аритмии, сърдечна недостатъчност и други
  4. Да се предпазиш от най-честите грешки и усложнения.

Ръководствата ти спестяват хиляди часове четене, търсене и съмнения. Спестяват ти хиляди левове от грешки и усложнения. Спестяват ти загубеното от тях здраве.

Не прави грешката да търсиш "без лекарства", "бързо понижение" и бабини илачи.

Когато сгрешиш не губиш просто време и пари. Губиш здраве.

Прескочи директно до най-ефективните и доказани методи. Какво, кога и как трябва да направиш. Стъпка по стъпка.

Виж какво конкретно ще правим в Моите здравни фактори:

• Започваш от нулата и оптимизираш най-важните си здравни фактори, един по един.

Кръвно налягане, кръвна захар, холестерол, хранене, физ. активност, тегло, сън и други.

Оптимизираш = достигаш стойностите, при които рискът за развитие и прогресия на заболявания е най-нисък.

Ще научиш най-ефективните и доказани методи, с които да го направиш. Как се прилагат. Как се комбинират.

• Да постигнеш оптимално лечение и контрол на честите заболявания:

Високо кръвно налягане, повишен холестерол, висока кръвна захар и триглицериди и т.н.

Ще научиш кога може без лекарства и кога не. Кое е оптималното лечение. Как се постига. Какво да питаш лекаря си.

Какви изследвания трябва да се следят. Какво означават и какво се прави според тях. Трябва ли да се тревожиш за тях.

• Да понижиш максимално риска си за най-тежките заболявания - инфаркт, инсулт, ракови и други.

Това правиш като: (1) Откриеш рисковите си фактори за тях с приложенията → (2) Стъпка по стъпка ги елиминираш с ръководствата.

Рисковите ти фактори които не можеш да елиминираш, ще научиш как да контролираш и проследяваш.

Ще научиш как правилно да проследяваш здравословното си състояние. Как да откриваш честите проблеми в зародиш.

• Да се предпазиш от най-честите грешки и усложнения.

Българите неслучайно сме на първите места по смъртност. Правим чести и груби грешки със здравето си.

Ще научиш кои са най-честите грешки, които можеш да допуснеш. Ще научиш как да ги предотвратиш.

Важно:Виж кои ръководства, стъпки и приложения са публикувани до момента.

Горните цели са план за съдържанието. Моите здравни фактори е абонамент, който постоянно се допълва, а не 100% готова книга.

Виж кои ръководства са публикувани до момента.

След това виж и приложенията към тях.

Ако не откриваш нещо от горните точки в ръководствата - все още не съм стигнал до него. Ще бъде добавено.

Моите здравни фактори те предпазва от честите грешки, които отнемат от здравето ти

• Търсиш самостоятелно "лечения" на заболяването ти.

Ще ти отнеме месеци, дори години, за да откриеш и разбереш нужната ти информация.

През това време заболяванията ти прогресират и получаваш усложнения.

С Моите здравни фактори прескачаш директно до най-ефективните методи. Не губиш време в търсене и изпробване.

• Смяташ, че винаги може с "природно лечение" и без лекарства. Не искаш "химия"

Никой не иска да пие лекарства. Дори лекарите, които ги изписват.

Трябва да знаеш обаче кога са задължителни. Кога рискът ти без тях е силно завишен. Кога желанието ти за "природно лечение" ще ти навреди.

В Моите здравни фактори ще разбереш кога може без лекарства и кога не.

• Нищо не усещаш → мислиш, че нищо ти няма → развиваш заболяване → търсиш как да го лекуваш.

Повечето хора имат подобни заблуждения. Поради тях пропускат ценно време и заболяванията им прогресират.

В Моите здравни фактори ще откриеш честите заблуждения и рисковите си фактори преди да са довели до заболявания.

Ще научиш най-ефективните методи, за да ги елиминираш. Ако това не е възможно - ще разбереш как да ги контролираш и проследяваш.

С Моите здравни фактори последователно правиш най-важните действия за здравето ти.

Следиш прогреса си чрез стъпките и приложенията. Коригираш навреме действията си според резултатите ти.

Имаш спокойствието, че не изпускаш нищо важно.

Преглед при лекар
Няма време за обяснения Често не коментира хранене, тренировки, билки, добавки
Търсиш в интернет
Губиш време Продават ти добавки, преувеличават ползите Правиш грешки, докато се учиш върху себе си
Диетолог и фитнес инструктор
Коригира един проблем Не коментира лекарства, изследвания, усложнения
Купуваш книга
Коментира един проблем Не се обновява Нямаш обратна връзка
Моите здравни фактори
Най-ефективните методи Кога може без лекарства. Кога не Какви лекарства ще ти изпишат Храни, билки, добавки, физ. активност Какво да правя сега → после какво Кои изследвания ти трябват Какво се прави според тях Кратко. Ясно. Разбираемо За какво да внимаваш

Какво не е Моите здравни фактори и за кого не е:

1. Моите здравни фактори не ти изписва лечение и не замества консултацията с лекуващ лекар.

Въпреки че ръководствата са изключително детайлни, единствената им цел е информативна.

Смятам, че човек с хронично заболяване трябва да знае точно защо трябва да приема лекарства и какви са възможностите му.

Това го предпазва от залитания по "бабини илачи" и грешки, които инвалидизират.

Когато човек разбира - става активен участник в лечението си, а не просто "да си пие лекарствата".

Знанията от ръководствата трябва да се ползват, за да се вземе правилното решение заедно с лекуващия ти лекар.

2. Моите здравни фактори не е панацея.

Не можеш да понижиш риска си за заболявания и усложнения до 0 (т.е. със сигурност няма да ги развиеш). Който ти казва друго те лъже.

Можеш обаче да направиш всичко възможно. С ръководствата ще научиш най-ефективните методи за това.

3. Моите здравни фактори не са раздути, списъчни статии, създадени за реклами.

Ако нещо е кратко и ясно - стъпката може да се чете за 1 минута. Ценя времето си, ценя и твоето. Искам всяко изречение да ти е от полза.

Няма да раздувам написаното, просто за да получиш някакъв минимален обем съдържание.

4. Моите здравни фактори не е за хора, които няма да действат.

Ако няма да действаш според стъпките, ръководствата не са за теб.

Елементарни кръвни изследвания - за 5 минути - ще ти дадат отговор на съмнения, които ще имаш с години, ако само четеш.

Ще открият и заболяванията, и рисковите ти фактори преди да са се развили усложнения.

Моите здравни фактори е за теб, ако:

1. Имаш сърдечносъдово заболяване.

Искаш да знаеш какво е оптималното му лечение, за какво да внимаваш и как да предотвратиш усложненията му.

2. Искаш да понижиш риска си за най-тежките заболявания.

Инфаркт, инсулт, сърдечна недостатъчност, белодробна емболия, злокачествени и др.

3. Цениш времето си.

Искаш най-важното за здравето ти в максимално сбит, ясен и практичен вид. Какво трябва да се направи, как, кога и защо.

4. Не си пасивен консуматор.

Даваш обратна връзка за нещата, които ти помагат. Споделяш как може да се подобрят - за теб и за останалите.

5. Знаеш, че времето и здравето са най-важните ти активи.

Разбираш стойността на абонамент, който ти спестява и двете.

Ще можеш да закупиш абонамент през януари

За да получиш известие - запиши се за безплатния e-mail бюлетин за новите статии

Моите здравни фактори е най-важното за здравето ти. Как да го постигнеш. Стъпка по стъпка. Спестява ти търсенето, отсяването, съмненията, грешките. Спестява ти изгубено време и здраве. Прескачаш директно до какво трябва да се направи, как, кога и защо.
Виж повече