Бисквитки и лични данни

Уебсайтът използва бисквитки за правилното си функциониране. С използването му се съгласявате с употребата им. За повече информация и настройки вижте политиката за поверителност и бисквитки.

Приемам

Статии в категория: Превенция

Задължителни профилактични прегледи 2020г. Кога и какво при възрастни и бременни

Профилактичен преглед при личен лекар.
Профилактични прегледи при личен лекар - какви изследвания включват, кога се извършват. Какви са профилактичните прегледи при бременни жени.

Видео: Ролята на диетата в превенцията и лечението на най-честите 15 заболявания

Кадър от презентация на д-р Майкъл Грегър за хранене при най-честите заболявания.
В споделения видеоклип на д-р Майкъл Грегър са представени последни проучвания относно храненето при сърдечносъдови, злокачествени заболявания, Болест на Алцхаймер, захарен диабет и др.

Полезни за здравето програми при работа с компютър

Неергономична седяща поза при работа с компютър.
В статията са предложени и описани програми, които ще намалят рисковете от продължителна работа с компютър. В допълнение са дадени препоръки за ергономична седяща поза.

Какви са рисковете от продължителното седене и как да се предотвратят

Продължителното седене е рисков фактор за множество заболявания.
Продължителното седене е рисков фактор за сърдечносъдови заболявания, метаболитен синдром, захарен диабет тип 2. Ниската физическа активност, главна част от която е прекомерното седене, е четвъртия водещ рисков фактор за смъртност в света.

От какви заболявания умират българите

Карта на България
България е трета по смъртност в света за 2017г. според данни от CIA.gov с водещи причини сърдечносъдови и злокачествени заболявания.

Към какви заболявания си с предразположение по фамилен път

Фамилно предразположение към заболявания.
Виж към кои заболявания имаш предразположение по фамилен път. Как да събереш фамилната си история и какво да правиш след това, за да се предпазиш от тях.
Всички статии по категории:

Високо кръвно налягане

Кръвни изследвания