Кадър от презентация на д-р Майкъл Грегър за хранене при най-честите заболявания.
Кадър от споделената в края на статията презентация на д-р Майкъл Грегър за ролята на храненето при най-честите 15 заболявания през последните години.

1Ролята на диетата в превенцията и лечението на най-честите 15 заболявания

Видеоклипът е една от годишните презентации на д-р Майкъл Грегър – общопрактикуващ лекар в САЩ със специализация в клинично хранене.

Уебсайтът на д-р Грегър nutritionfacts.org е некомерсиален, базиран на доказателства, предоставящ информация за последните хранителни проучвания чрез кратки видеоклипове.

Годишните презентации на д-р Грегър сумират важните хранителни проучвания през последната година в контекста на най-честите заболявания на съвремието ни.

Споделеният по-долу видеоклип е презентацията от 2016г, който смятам за подходящ като встъпителен за целия му материал.

Видеоклипът има качествен превод благодарение на Цветомира и Петър Енчеви.

Във видеоклипа са представени проучвания относно храненето при сърдечносъдови, злокачествени заболявания, Болест на Алцхаймер, захарен диабет и др.

Ако проявявате допълнителен интерес към информацията във видеоклипа, можете да изгледате и останалите годишни конференции, отново с превод от семейство Енчеви в YouTube плейлиста Годишни конференции на тема “Хранене”.

Приятно гледане. Със сигурност ще Ви е интересно.