Кадър от презентация на д-р Майкъл Грегър за хранене при най-честите заболявания.
Кадър от споделената в края на статията презентация на д-р Майкъл Грегър за ролята на храненето при най-честите 15 заболявания през последните години.

1Ролята на диетата в превенцията и лечението на най-честите 15 заболявания

Видеоклипът е една от годишните презентации на д-р Майкъл Грегър – общопрактикуващ лекар в САЩ със специализация в клинично хранене.

Уебсайтът на д-р Грегър nutritionfacts.org е некомерсиален, базиран на доказателства, предоставящ информация за последните хранителни проучвания чрез кратки видеоклипове.

Годишните презентации на д-р Грегър сумират важните хранителни проучвания през последната година в контекста на най-честите заболявания на съвремието ни.

Споделеният по-долу видеоклип е презентацията от 2016г, който смятам за подходящ като встъпителен за целия му материал.

Видеоклипът има качествен превод благодарение на Цветомира и Петър Енчеви.

Във видеоклипа са представени проучвания относно храненето при сърдечносъдови, злокачествени заболявания, Болест на Алцхаймер, захарен диабет и др.

Ако проявявате допълнителен интерес към информацията във видеоклипа, можете да изгледате и останалите годишни конференции, отново с превод от семейство Енчеви в YouTube плейлиста Годишни конференции на тема „Хранене“.

Приятно гледане. Със сигурност ще Ви е интересно.

Статията Ви беше полезна?

Можете да споделите личен опит или познания, които ще бъдат полезни за останалите.

Не се отговарят въпроси относно (1) разчитане на изследвания, (2) поставяне на диагноза и (3) коментар на назначено лечение.

Лекуващият лекар (общопрактукуващ или прегледал Ви специалист) разчита изследванията, поставя диагноза и коригира лечението при нужда.

Eдинствено името и коментарът Ви ще се виждат. E-mail адресът не се публикува.