Виж
Моите здравни фактори Цел 0 Открий рисковите си фактори
Изпълнени стъпки: 0/0
Баща и син. Фамилна обремененост за заболявания.
Стъпка

Какво е фамилна обремененост. Кои хора развиват рано сърдечносъдови и ракови заболявания

Фамилната обремененост звучи като ала-бала, докато не осъзнаеш, че на 30-40г. си развил половината заболявания на родителите ти.

Ранна смъртност от ССЗ и РЗ. Много вероятни фамилна обремененост или вродени заболявания, за които не са знаели.

В стъпка 4: Кои са честите заболявания, които убиват българите видя, че има хора, които умират много рано от сърдечносъдови и злокачествени заболявания – на 30, 40, 50г.

• Средната продължителност на живота в България е 71.1г. за мъже и 78.2г. за жени за 2018-2020г.
  • Смърт на 30-40 години е скъсен наполовина живот.
  • Осъзнаваш ли колко силни са причините, довели до тези смъртни случаи?

Задължително е да знаеш (1) какво е фамилна обремененост, (2) имаш ли такава и (3) какво да направиш, за да я компенсираш. Не можеш да я елиминираш.

В повечето случаи на ранна смърт от ССЗ и РЗ се касае за:

За да видиш цялата статия влез в профила си или си избери абонамент.

Статията е част от Моите здравни фактори

Моите здравни фактори са ръководства и приложения, с които ще научиш най-ефективните методи за:

• Оптимизиране на здравните ти фактори – кръвно налягане, холестерол, кръвна захар, хранене, физ. активност и т.н.
  • Понижаване на риска ти за инфаркт, инсулт, ракови заболявания и стотици други.
  • Лечение на хипертонията, повишените холестерол, кръвна захар, триглицериди, наднормено тегло и др.
Моите здравни фактори Най-важното за здравето ти. Стъпка по стъпка.
Предишна стъпка
Следваща стъпка