Виж
Моите здравни фактори Цел 0 Оптимално кръвно налягане
Изпълнени стъпки: 0/0
Грешки в лечението на високото кръвно налягане.
Стъпка

Най-честите грешки при лечението на хипертонията. Как да ги предотвратиш

Една голяма грешка може да провали резултатите от всичките ти усилия. Научи честите грешки и не ги допускай.

Грешки в лечението от страна на лекаря

• Лекарска „инерция“ – лекарят ти изписва лекарство, но поради някаква причина не проследява ефектът му след няколко седмици.

Възможен проблем: С това лекарство в тази доза не постигаш целевото кръвно налягане → рискът ти за усложнения остава завишен.

Как да предотвратиш: Вече знаеш целевото (оптимално) кръвно налягане при лечение.

Ако 3 седмици след началото на лекарството не достигнеш горните стойности → обади се на лекаря си и попитай за вторичен преглед за корекция на лечението.

Защо след 3 седмици? Защото:

(1) Максималният ефект от повечето лекарства се наблюдава 3-4 седмици след началото им.

(2) Ако си с направление – имаш право на безплатен вторичен преглед в рамките на 30 дни от първия.

Лекарят ти има данните от първия ти преглед → може да коригира дозата дори по телефона, ако му кажеш усреднените си стойности и динамиката на кръвното ти в последните дни. Спестяваш си разкарването.

Грешки в лечението от твоя страна

За да видиш цялата статия влез в профила си или си избери абонамент.

Статията е част от Моите здравни фактори

Моите здравни фактори са ръководства и приложения, с които ще научиш най-ефективните методи за:

• Оптимизиране на здравните ти фактори – кръвно налягане, холестерол, кръвна захар, хранене, физ. активност и т.н.
  • Понижаване на риска ти за инфаркт, инсулт, ракови заболявания и стотици други.
  • Лечение на хипертонията, повишените холестерол, кръвна захар, триглицериди, наднормено тегло и др.
Моите здравни фактори Най-важното за здравето ти. Стъпка по стъпка.
Предишна стъпка
Следваща стъпка