Виж
Моите здравни фактори Цел 0 Оптимално кръвно налягане
Изпълнени стъпки: 0/0
Лекарства за високо кръвно в ръката на човек.
Стъпка

Кога трябва да приемаш лекарства за високо кръвно налягане. Кога може без тях

Ако сгрешиш тук и твърдоглаво защитаваш, че лекарствата са химия и искаш нещо "природно" - ще получиш усложнения.

Изключително важно е да знаеш кога може и кога не може без лекарства за високо кръвно.

Кога рискът ти за усложнения без тях е много завишен.

Ако сгрешиш тук и твърдоглаво защитаваш, че лекарствата са химия и искаш нещо „природно“ – ще получиш усложнения.

• Ускорена атеросклероза (стеснения и запушвания на артериите).

Исхемична болест на сърцето (ИБС). Мозъчносъдова болест (МСБ). Периферна артериална болест (ПАБ).

• Задебеляване на лявата камера на сърцето (хипертонично сърце, левокамерна хипертрофия).
  • Аритмии (излизане на сърцето извън ритъм).
  • Сърдечна недостатъчност.
  • Сърдечен инфаркт.
  • Мозъчен инсулт.
  • Образуване на аневризми, разслояване на артерии (дисекации).
  • Увреждане на бъбреците (хипертоничен бъбрек) до бъбречна недостатъчност.
  • Увреждане на ретината (хипертонична ретинопатия).
Хипертонията е рисков фактор за хеморагичен инсулт. Изкривяване на лицето при инсулт.
Неконтролирано високо кръвно налягане → хеморагичен инсулт (кръвоизлив в мозъка) на скенер → изкривяване на ъглите на устата и спадане на клепача от инсулта.

Ако са ти изписали лекарства за високо кръвно, трябва да мислиш така:

• Добре. Сега ми изписват лекарства, за да се понижи бързо и значително рискът ми за горните усложнения.

В случая това е нещото, което ми дава най-много ползи за здравето при най-малко рискове.

• Аз ще приложа най-силните нелекарствени методи, за да понижа кръвното си заедно с тези лекарства.

Ще оптимизирам храненето, физ. активност, съня и навиците си. (Виж ежедневните навици)

Ще елиминирам причините и рисковите си фактори за първична и вторична хипертония. (Виж рисковите си фактори)

Така ще понижа броя и дозата на лекарствата си, а дори мога и да нямам нужда от тях.

Кога задължително трябва да приемаш лекарства за високо кръвно, за да понижиш риска си за усложнения

За да видиш цялата статия влез в профила си или си избери абонамент.

Статията е част от Моите здравни фактори

Моите здравни фактори са ръководства и приложения, с които ще научиш най-ефективните методи за:

• Оптимизиране на здравните ти фактори – кръвно налягане, холестерол, кръвна захар, хранене, физ. активност и т.н.
  • Понижаване на риска ти за инфаркт, инсулт, ракови заболявания и стотици други.
  • Лечение на хипертонията, повишените холестерол, кръвна захар, триглицериди, наднормено тегло и др.
Моите здравни фактори Най-важното за здравето ти. Стъпка по стъпка.
Предишна стъпка
Следваща стъпка